Träningsinstruktör, dag fyra

Idag har jag kört dag fyra på Träningsinstruktörsutbildningen hos Safe. Idag gick vi igenom bröst och framsida axel med fria vikter, rygg och bröst i maskin samt biceps och triceps. Efter lunch körde vi programkonstruktion, hur man gör, vad man ska tänka på för olika individer och så vidare. Sjukt kul och intressant, det är ju det här man (jag) vill pyssla med liksom. Nu ska jag sätta ihop ett program för en tänkt kund och öva mina skills.
 
Papper, kaffe och snacks - en helt vanlig pluggdag.
 
 
Pajlunch så man orkar hålla lågan uppe
 
 
Det har varit en grym dag, med en härlig grupp och fin energi som jag verkligen behövde ladda med. Nu spanar jag hockey på Viaplay eftersom jag inte hann med Hovet idag. Jag hann inte heller med min måndags-Body pump i Sundbyberg idag. Men jag tror och vet att de kämpat grymt bra ändå och jag ser fram emot att vara tillbaka nästa vecka igen! Nu ska jag multitaska hockeyspanande med plugg och lite mys på det. Jodå, det går om man vill.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0