Jobb och plugg

Bläh, idag har jag fortsatt varit lite smått okry. Lite mer förkyld men lite piggare än igår. Jag fick tyvärr vicka bort mina två klasser idag och får förmodligen försöka göra det med min Tour de France-klass imorgon också. Trist, men hälsan måste gå först. Så länge halsen spökar lyssnar jag på kroppen även om jag gärna vill sätta dovörat till. Jag hoppas dock alla träningsglada får det tipptopp på träningen idag och kämpar för mig också.

Nu har jag övergett jobbet för idag och slagit ner rumpan hos päronen för att plugga anatomi. Det är intressant, men jobbigt när det blir ett måste. Men ju mer jag kämpar nu, desto bättre känns det i slutändan. Först fruktmellis och sedan kötta muskelfibertyper och annat spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0