Tjejmilen 2012

Vädret var ju inte det bästa i lördags som de flesta nog vet. Det var tur att vi hade en bil att värma oss i innan loppet. Sedan var det bara att slänga av sig överdragskläderna och hoppa ut i regnet som nu började avta. Väl vid startfållan vart det så gott som uppehåll. Känslan var så i alla fall.. Sedan bar det iväg och jag hade min fina mor vid min sida hela tiden. Mycket uppskattat från båda håll tror jag. Vi kämpade och hade trevligt under denna mil och på slutet tog vi en liten spurt in i mål, för att avsluta med vatten och ostkaka. Men då kom regnet och vi var lagom blöta när vi hoppade in i bilen igen. Men vad gjorde det när vi hade haft en sån härlig tur runt Djurgården?
 
 
Efter en varm dusch och lite slötittande på Finnkampen blev det en lugn kväll med kebab och film. Igår blev det också väldigt lugnt. Jag hängde i tvättstugan och fick en prommis och lite mer kvalitetstid med min mor. Sedan blev det film, chips och mys. Och så var det måndag igen. Cykelklass på lunchen och en Body pump ikväll. Vilket härligt sätt att starta veckan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0