Den där chokladprovningen

Jisses vilka vänner man har! När jag trodde jag var på väg på chokladprovning var jag egentligen på väg på babyshower, för mig! Mina fantastiska vänner var samlade, de hade bakat, pyntat och köpt en massa presenter. Helt galet! Jag är tacksam, glad, mätt, och fortfarande lite skakis över chocken att bli helt överraskad och ha mina fina vänner samlade sådär. Tur att inte vattnet gick där och då.. Hihi.

Tur dessutom att jag hade mina fina grannar där som ställde upp med bärhjälp hem med alla presenter. Tack alla fina fina vänner, jag har verkligen hittat de bästa!

 

MASSOR med fika

 

 

Presenter, presenter, presenter..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0