Fredagsprommis

Efter lite lite sömn på grund av hungrig dotter, klockar vi nu våra mattider och hon har aldrig (på dessa nästan två veckor) varit så lugn och harmonisk. Nu ska vi se till att hon går upp i vikt och växer till sig lite. Igår hade vi besök av Alicias nya BFF med föräldrar och det var grymt trevligt!

Nu har vi just varit ute på en prommis och när solen visar sitt fina nuna är det grymt skönt ute! Och vi hittade dessutom vårblommor. Bästa! Vi avslutade rundan med en sväng till videobutiken så nu har vi några filmer att plöja ikväll mellan matningarna och bebismyset. Och så ska jag lämna hemmet en stund och åka och handla. Lite egentid som det brukar heta.
 

En sovandes Alicia på prommis

 

Blåa blomster

 


 Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vadå klocka mattiderna? Hur hjälper det? Blev nyfiken :)

Svar: Mer korrekt hade kanske varit att klocka när hon ska äta - var tredle timme :) Men tidsnörd som jag är klockar jag typ hur lång tid jag ammar också, men det gör henne inte så värst harmonisk :)
Emma Jordell

2013-05-05 @ 18:12:56
URL: http://cassandraholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0