Lördagsgodis

Medan andra har vinkväll eller är ute och svänger sina lurviga är jag hemma och kokar nappflaskor som aldrig förr, förbereder vatten till mjölkersättning och laddar för ännu ett mål mat för den lilla. Livet som småbarnsförälder. Om jag orkar hålla mig vaken ska jag kanske ta mig an en film lite senare. Men som den pensionär jag blivit orkar jag knappt se en hel film längre. Därför är det lika bra att ta lördagsgodiset med en gång så man inte går miste om det..
 
Lördagsgodis i sin bästa form. Tack Ulson för godiset!
 
 
Imorgon är det söndag, min kära pappas födelsedag och visning av en spännande lägenhet. Fullsmockad dag, som alltid. Men vi ska nog hinna med lite vila mellan varven också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har nog en roligare kväll än jag, suttit med en programeringsinlämning hela dagen och har precis fått till skiten och lämnat in det. 21.39 en lördagkväll. Heja!
Nä, nu blir det film och chokladdoppade jordgubbar. Hoppas jag inte somnar till filmen :)
Får jag kika över på en lunch kanske då Valborgsveckan är över? Kram!

Svar: Men duu, hoppas inlämningen gick bra! Men det tror jag nog :)Ja men visst! Klart du måste kika över! Du är mer än välkommen! Spana kalendern och kolla ut en dag som kan passa! Kram!
Emma Jordell

2013-04-27 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0