Onsdag

Jag har legat vaken sedan tjugo över tre och inte kunnat somna om. Isch, typiskt. Jag har fördrivit tiden med Candy Crush och andra mobilrelaterade saker och har nu fått ont i tummen. Det är inte lätt. Vilken tur då att jag ska få kvalitetstid med min fina vän idag och gå på chokladprovning!

Idag hinns ingen träning med, men jag ska försöka få till någon imorgon eller på fredag. Lite cykel och kanske lite gummibandsträning. Bara för att hålla igång och få ta del av lite endorfiner. Och så ska jag njuta av mina sista tre dagar på kontoret innan det är dax att gå hem och invänta bebis.

Ha en underbar onsdag!

 

Magen som snart skymmer tårna. Hihi

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0