Torsdag

Efterkontrollen igår gick prima. Hon har inte så långt upp tillbaka födelsevikten och jag fick en hel del nyttiga amningstips. Idag har vi haft besök av BVC och kommit ut en sväng i regnet.

Ikväll har jag och Alicia haft tjejkväll med fotboll och fruktsallad. Eller alltså, så värst socialt har det inte varit. Hon sover sig mest igenom sin första fotbollsmatch, när hon inte kissat på skötbordet vilket krävt dagens andra bad. Strax är det dax att hoppa in i duschen och sedan kanske man borde skaffa sig lite sömn..?

För övrigt kommer man in i det nya livet rätt snabbt. Ibland känns det som att hon alltid har funnits hos oss. Men dagarna rullar i ett tempo jag aldrig skådat. Och än har jag inte hunnit tacka och svara alla som grattat. Men en sak är säker. Vilka vänner, familj, släkt, kollegor, bekanta, grannar..och allt man har. Jag kan skratta mig lycklig! ♥

 

Mastodontfruktsallad med Kesella Citrus

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0