Nike NTC

Idag har jag hängt hos Sanna och pratat om livets viktiga ämnen. Dessutom har vi beställt en massa spännande proteinpulver samt jordnötssmör och kokosolja med mera. Jag är så sugen på att experimentera med det!

Sedan har jag fått till ett träningspass idag också. Det var Nike som ordnade ett event, en NTC-klass med fokus på benstyrka och explosivitet. Jag kände att jag inte alls var i form att göra övningarna fullt ut, men jag la det på min nivå och blev mer än svettig och endorfinlycklig efteråt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

oh, kokosolja och proteinpulver får du gärna hojta vad du tycker om, du och jag brukar ju gilla liknande grejer.
Sitter i soffan nu och känner mig sådär härligt mör i kroppen och känner hur träningsvärken börjar smyga sig på i rumpan. Fint så :)

Svar: Det ska jag! Så fort jag testat ska du få ett utlåtande! :) Det var grymt skönt men träning, hoppas det dyker upp fler tillfällen snart!
Emma Jordell

2013-08-08 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0