Body pump på Signalfabriken


Glad instruktör


Imorse landade vi i Stockholm igen efter en riktigt härlig helg i Malmö. Gårdagens JVM-vinst mot Norge med 10-0 kan ju vara bra att ha med sig i bagaget till morgondagens match mot Ryssland. Efter landning mötte jag mamma i stan och hämtade ut vår nya vagn. Sedan umgicks jag med föräldrarna en stund för att sedan premiärköra Body Pump på nya Signalfabriken i Sundbyberg. Jag hade hört lite skrämselhistorier om ljudet innan så jag var beredd på det värsta. Men bortsett från att headsetet först inte fungerade alls (fel headset!) gick det sedan helt okej med ljudet. Medlemmarna var duktiga och jag börjar så smått komma tillbaka i min instruktörsroll. 


Ännu gladare instruktör!


Nu börjar huvudvärken smyga sig på igen efter gårdagens migrän och ytterligare en natt med lite sömn. Så nu ska jag hämta Alicia, äta middag, duscha och sedan mysa med min lilla familj. Och ladda inför 2014 (!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0