God jul

God jul!


God jul alla underbara!
Hoppas ni haft en fantastisk dag. När vi vaknade imorse fixade vi det sista med julklapparna. Sedan rullade vi hem till mina föräldrar och hade en supertrevlig dag. Julbord, obligatorisk klockan-tre-Kalle, tomte, presentöppning och drinkmys på kvällen. Nu har vi landat hemma och har precis sett klart Tomten är far till alla barnen - en genialisk film. Min älskade Alicias har upplevt sin första jul och har redan slagit någon form av presentrekord. Och nästa år springer hon omkring själv och upplever sin andra jul. Galna tanke! Idag är jag tacksam, lycklig och nöjd. 


Min fina Alicias första möte med tomten



Kommentarer
Postat av: Göta Juck

Galet vacker kvinna! ❤

Svar: Jag skulle nästan visa den för affat och få en pose-put-stämpel ;) Tack detsamma för övrigt, vackra kvinna!! ❤️
Emma Jordell

2013-12-25 @ 00:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0