Med socker som bränsle

I morse åkte jag och familjen till Söder och spanade barnvagnar och bilstolar. När karln sedan fortsatte in till stan för att julklappsshoppa åkte jag hem och fyllde på sockerförrådet med godis. Välladdad (eller fullproppad?) styrde jag sedan min väg mot gymmet för lite styrka. Efter två kilometers uppvärmning på bandet körde jag bröst och triceps och blev klar precis när gymmet stängde.

Bänkpress, 6x10
Hantelpress 4x8
Flyes 4x10
Tricepspress med stång, 3x10
Flyes i cc, 3x10
Dips 3x10



Nu har jag käkat en räk- och avokadorulle och är proppmätt! Men ge mig en stund så plockar jag fram frukt och godis. Nu är det paus i European Trophy och jag ska svänga in i duschen. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0