Rygg


Aj aj..träningsvärk i bröst och baksida lår


Det gick bra på gymmet idag, men attans vilken träningsvärk som härjade från igår och förrgår. Jag började med löpning som uppvärmning, två kilometer på strax under elva minuter. I varje steg smärtade bröstmusklerna och baksida lår. Skönt förvisso, men jag kände mig mer skröplig än jag borde för min ålder. Men det gav med sig och ett tag funderade jag på om jag skulle fortsätta springa. Men jag gjorde som planerat och började med ryggen. Och slutade med ryggen. Biceps får jag spara till en annan dag.

Latsdrag 4x10 och 2x7
Rodd i dragmaskin 4x10
Enhandshantelrodd 3x10
Hantelrodd liggandes på bänk 4x10


Få övningar och effektivt pass får sammanfatta dagens träning. Nu har jag precis klämt i mig en Ben & Jerry's och min lilla familj sover. Jag ska nog göra samma sak strax. Jag ska bara..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0