Träning!

Det har gått lite segt på träningsfronten den senaste tiden. Jag har haft svårt att komma iväg men när jag väl är där är ju livet på topp! Idag skulle jag tränat innan lunch, men med gymmets barnpassning till klockan ett och en unge som fortfarande sov vid halv ett fick jag skrota den planen. Istället städade jag lyan och piffade den litegrann. Sedan kom mamma och pappa på julmys och vi knaprade lussekatter, peppisar med olika ostar, skumtomtar och annat juligt. Sedan snodde de med sig ungen hem så jag kunde träna. Det blev löpning, fem kilometer på 27,17 vilket blev mitt postgravidrekord. Mycket skönt! Sedan körde jag leg curl, 3x10 samt leg extension 3x10 och nu är jag på väg för att äta och hämta lillan. Och jag är som en ny människa, träning gör susen!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0