Söndag

Hej hopp!

En krasslig kvinna sitter i bilen på väg till Tom Tits och deras utställning Body Worlds. I fredags vaknade jag och min karl med halsont och feberkänningar. Således blev det ingen hockey på Hovet, utan i svärpäronens soffa. Igår kändes det bättre, så vi rensade på vinden och lyckades slänga en hel massa. Det är bra jobbat att få två nästintill fulla vindsförråd in i ett. Nu har jag bara mina miljoner kassar med kläder som jag bör göra mig av med. Loppis kanske? Sedan drog vi iväg på en supertrevlig middag och när vi kom hem körde vi Melodifestivalen 2013 på SVT play.

Och i morse vaknade jag med halsont deluxe (vad tusan?!) men trocklade ändå på mig mina stödstrumpbyxor (ett helt arbete i sig!) och nu sitter jag redo att inspireras.
 

 

 

Ha en fin söndag i solen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0