Vecka 32

Jag börjar med att skriva vecka 31, tills jag inser att vi faktiskt går in i vecka 32 idag. Nedräkningen har börjat på riktigt och lillbebben börjar verkligen göra sig tillkänna mer och mer. Både genom rörelser och genom att växa så mamma får svårare och svårare att nå sina tår. Dessutom har jag ont i mellangärdet och i ryggen. För mellangärdet ska jag prova något mot sura uppstötningar eller halsbränna. Detta är inget jag drabbats av, men smärtan strax under bröstkorgen kan bero på magsyra som tränger upp och fräter lite på stackars mig. Det är ju värt att testa även om smärtan känns mer som töjsmärta än något annat. Men vi får se.
 
Dagens magstatus
 
 
Idag blev det inget instruerande av min cykelklass för mig. Jag är på tok för krasslig för att köra så mitt motto nu är att vila mig frisk. Som jag hostar och snorar och med min trötthet är det nog det bästa. När jag landade hemma efter jobbet blev det gröt pimpad med ägg, äppelmos, Keso, kanel och mjölk till middag och sedan hockey på televisionen. Dessutom var det visning nummer två av min lya idag så nu hoppas vi budgivningen rullar igång.
 
Nog om denna dag. Nu ska jag sluta ögonen en stund. Bara en liten..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0