3 januari 2013

Jag hade inte alls någon lust att sova igår. Så idag är vi trötta. Men med lite grus i ögonen ska vi nog klara av denna dag också. Idag kör jag årets första, och min näst sista (!) torsdagspump i Kista. Totalt kör jag fyra Body pump-klasser till sedan går jag på någon form av pre mammaledighet. Det kommer kännas konstigt och separationsångesten växer sig starkare. Men jag spar energin till jag är tillbaka och ser det som något gott med en liten paus.
 

Puss från mig och magen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Då tänker jag gå på så många som möjligt av dem :D
IIIh, vi är påväg nu. galet!

Svar: Woho, så himla h'rligt Elin! Och nu när vi liksom bor i samma stad bara måste vi ses och ta en träning tillsammans! :) Eller flera!
Emma Jordell

2013-01-03 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0