Måndag 7 januari 2013

Helgen, som inte blev så värst mycket helg, är över. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Men nu tror jag (peppar, peppar..) att jag ser ljuset i tunneln. Ge det några dagar till så ska jag se till att vara på lagomnivå igen. Men jag hann med en tjejmiddag i lördags som var helt fabulous. Sjukt trevlig och jag fick inhämta en massa energi. Väl värt! Och så tog vi gårdagskvällen till städ och påbörjande av att tömma min lya för att flytta ner en trappa. Och lite mer rensande av kläder. Vilket resulterade i mardrömmar om diverse loppmarknader. Jisses.

Idag går vi in i vecka 25+0 och det kan konstateras att tiden rullar i galet tempo trots att det inte alltid känns så. Idag blir det lunchcykel i Kista och Body Pump i Sumpan. Den näst sista Body Pumpen i Sumpan. Ah, hjälp mig!

Yes. Ha en fantastisk måndag!! Puss från mig och mysmumriken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0