Onsdag

I måndags fick jag besök av fina Elin på min fullproppade cykelklass. Och det gav ju energi som tusan. Sedan var det bara att ladda om för det sista Body pump-passet på ett tag. Där fick jag med min fina man och med energin av ytterligare en full klass och en massa grymma deltagare hade jag riktigt kul!

Efter min härliga måndag kände min kropp för att sjuka sig lite. Ont i hals, förkyld och allmänt sjuksvag. Jag tar förmodligen träningsvila resten av veckan och blir hundra procent frisk. Och nästa vecka ska jag träningsdejta en massa. Och kanske skida lite? Nu är ju vintern tillbaka igen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också ont i halsen :( Men jag ska definitivt försöka att komma på ditt pass på måndag. Bästa starten på veckan!

Svar: Men hoppas det blir bättre! Kör en dunderkur och framförallt vila! Och så hoppas jag verkligen vi ses på måndag! :)
Emma Jordell

2013-01-16 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0