Ullared

Efter att ha suttit på banken i ungefär två timmar igår för att växla in hur mycket mynt som helst samtidigt som Alicia fick sig ett utbrott kände jag att jag var värd något fint. Jag smet in på Marc by Marc Jacobs och hittade en väska som bara skrek Emma. Bildbevis kommer inom kort.

Idag (igår) startade vi dagen med att åka med Ejla till djursjukhuset eftersom hon varit alldeles loj, inte ätit och dreglat som tusan. Det är förmodligen en sprucken tand så nu har vår pälsboll fått smärtstillande för att kunna få i sig mat. Lilla gullestumpan. Sedan lagade jag en god stark kycklingmojs för att sedan hämta bil och rulla ner till Ullared. Och nu har vi haft en fantastisk kväll i vår husvagn vi bor i och skrattat som tusan! Och jag har utklassat våra kära vänner i MIG. Eller ja, nästan i alla fall.

Nu ska jag ge lilltösen mat. Imorgon blir det shopping för hela slanten. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0