Vilken härlig dag

Idag har vi hängt med mamma/mormor hela dagen, käkat pastasallad till lunch, druckit kaffe och lyssnat på regnet. Alicia har dessutom sovit som jag vet inte vad. Efter nästan fem timmar kände jag att det var dags att väcka tösen för lite mat. Sedan drog vi iväg för en middagsdejt i stan och efter en stund hade hon somnat igen. Och sover fortfarande! När vi kommer hem blir det väckning igen så hon får i sig lite käk. All denna sömn kan ju bero på gårdagens vaccination. Eller också sover hon ikapp det hon missat under sina tre första månader? En sak som i alla fall är säker, man skulle få en hel del gjort om hon sov några timmar under dagarna. Idag hann jag gå igenom några kartonger med kläder jag har hos päronen. Nu har jag både byxor, jeansshorts och bikini att använda i sommar. Tänk när vi flyttar och får större garderober. Mmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0