StrongMama

 
 
Nu har jag duschat, tagit en kaffe och till och med kört ett varv med ansiktsmask. Senast jag använde ansiktsmask var nog när jag gick i sexan-sjuan. Och nej, jag skojar inte. Men det kändes väldigt skönt och fräscht och efter att ha smörjt in mig med min vanliga dagkräm är jag nu som en ny människa. I alla fall i fejset. Nu tittar jag på Tina på besök, sjukt mysigt program. Just nu är hon, Mat-Tina alltså, på besök hos Andreas Carlsson och de är ju lite roliga båda två.
 
 
 
Dagens träning då? StrongMama är ju en toppenidé för att få mammor med små barn att få komma iväg på gruppträning. Det var typ cirkelträning där det idag var åtta olika stationer som vi var på en och en halv minut i taget och sedan en halv minuts vila då man gick vidare och bytte station. Men jag känner helt spontant att löpning och utfall, som två av stationerna bestod av, inte är för nyförlösta eller för någon som haft problem med höft, bäcken eller foglossning. Inte för att jag haft det eller är nyförlöst. Men jag tror på att skynda långsamt. Och att bygga upp kroppen infrån och ut. Jag känner att jag skulle kunna få till ett minst lika bra pass hemma medan Alicia sover. Så jag kör nog mestadels på hemmaträning framöver och pass när jag kan lämna bort min skrutta en stund. Och när hon blivit tre månader finns ju MiniSats också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0