Två månader

Idag har vi svängt in på BVC i regnet. Och en sväng till affären. Men det är enda stunden jag varit ute idag. Annars har min lilla sessa mest krävt uppmärksamhet och närhet (läs: mat) hela tiden så jag har inte fått så mycket gjort. Men en tacopaj fick jag till i alla fall. Den var både god och enkel att få till. Receptet kommer upp imorgon, typ..

Annars blir Alicia hela två månader idag. Nu är hon mycket mer med, hon fäster blicken och skrattar med hela ansiktet. Och det händer nya saker hela tiden!

Imorgon hoppas vi på bättre väder så vi kan komma ut på en promenad. Det är tid att börja röra på sig. Förhoppningsvis blir det även ett första cykelpass inom en snar framtid. Aah, jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0