Event för träningskvinnor

Bild lånad från Terese. Elin, Ebba och jag
 
 
Gårdagens föreläsningsparad och mingel med en massa brudar som brinner för hälsa och träning från The B.A.B.Y Network var trevlig och givande. Shirin Djavidi pratade om smarta mål som Specifika, Mätbara, med Acceptans, Realistiska samt Tidsbestämda. Sedan fortsatte Erika Kits-Gölevik  prata om träningens fyra ben. Kondition (hjärtat), styrka som formar, stärker och skyddar vår kropp, rörlighet för att kunna använda kroppen maximalt och få ut mer av träningen samt koordination, att se till att hjärna och muskler jobbar tillsammans vilket gör att vi får koll på vår kropp. Cecilia Duberg pratade om drivkrafter och hur vi ska styra vår energi i rätt riktning för att kunna nå våra mål. Och fina Terese pratade om sin bok VIKTIG - från matmissbrukare till träningsförebild.
 
Det bjöds på räkcoctail och en sjuhelsikes god pannacotta med rårörda bär från Matkomfort. Jag kan berätta att det slank ner fler än två stycken..
 
Gott!
 
Goodie!
 
Nu borde jag sovit för länge sedan. Imorgon är det dax för den årliga boot campen, FBBC som detta år går på Sats Hötorget. Klockan 7.30 startar incheckningen och här sitter jag och knapprar. Jag ska ta ett sista pill på namnskylten sedan blir det sängdax. Natti!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0