Melodifestivalen

Helgen var underbar. Det var grymt roligt att se Melodifestivalen live. Och vad ska man säga om vinnaren? Jo, jag tycker nog att rätt låt vann. Robin lyfte sig flera steg från deltävling och andra chansen och gjorde ett grymt framträdande. Sedan får man tillägga att Sean Banan bjöd på en riktig show och lyfte helt klart stämningen på Friends Arena. 
 
 Robin Stjernberg
 
 You
 
Carola var ju helt klart en höjdpunkt också. Att få se henne framföra Främling på Främlings 30-årsdag var ju galet nice. Jag har nog en liten hemlig idolcrush på henne..
 
Carola framför Främling
 
 
Igår var jag på en utbildning på Sats som tagit fram ett nytt musikkoncept för instruktörer att använda under sina klasser. Det är ett pilotprojekt som mitt center får delta i. Jag hoppas verkligen det blir verklighet, för det var både smidigt, enkelt och riktigt smart.
 
Nu kallar sängen efter att ha sett Bitchkram, en riktigt bra feelgood-film väl värd att se!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0