Slutkörd

Denna helg har jag inte suttit still mer än under gårdagens middag hos päronen. Det har packats, flyttats, städats, moppats och packats upp. Jag har fått grym hjälp av min egen flyttfirma, även kallad pappa. Nu är det dock smärre kaos här nere, men min lägenhet är tom sånär som på lite verktyg, rengöringsmedel och annat som ska användas till slutfinishen i veckan. Och så är det ju påskledighet också! Fantastiskt skönt. Nu är jag nyduschad och laddar för att instruera min sista cykelklass imorgon. Jag är trött nu, men samtidigt heltaggad för cykeln imorgon. Men först blir det sömn.

Jag bjuder på en bild på en lika slutkörd Ejla. Gostrollet har haft många kartonger att bekanta sig med under dagen. Det tar tydligen på krafterna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0