Tisdag

Min morgon klockan kvart i sju
 
Gårdagens snöoväder verkar vara här för att stanna. Snön är tillbaka och under snön är det ju snorhalt. Det gäller att hålla i sig så man inte ramlar. Nu har jag precis varit och rivit garderober i min lya och packat kartong, på kartong, på kartong med kläder. Och det tar aldrig slut. Men nu får jag en total rensning i alla fall. Imorgon fortsätter packandet efter jobb och fikastund med en vän. Nu ska jag hoppa in i duschen om jag kan slita mig från Ejla..
 
Vår fina lilla gosboll
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha jag känner mig så korkad! Har följt bloggen länge men fattade först idag att du är samma tjej som var med på fikat i söndags. Tur att man har något att skylla på ;D

Svar: Haha, det är inte lätt. Många tjejer och många bloggar. Och så gravidhjärnan på det ;)Nu har jag upptäckt din och åh, så spännande att läsa! :)
Emma Jordell

2013-03-20 @ 09:35:50
URL: http://cassandraholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0