Fredag

I natt har jag sovit på tok för lite. Men jag ska inte anstränga mig mer idag än att rulla hem till en vän och bebishänga lite, så det får gå. Nu har jag precis matat lillstrumpan och hon ligger här bredvid mig och snusar. Jag ska vila en stund till innan det blir frukost och en promenad i det förhoppningsvis fina vädret. Men om inte vädret är på topp kan vi istället glädjas åt solsken i hockey-VM. Sverige vann över Kanada på straffar i kvartsfinalen igår. Det blev en rysare och hjärtat hoppade både en och tre gånger under straffläggningen. Och vilken lycka sen! Semifinal mot Finland imorgon då.. Och Eurovision! Härlig helg!

 

Tokfia morgonmyser

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0