Skön helg

Nu sitter jag här och kan inte sova alls. För andra natten i rad. Lagom när jag somnar är det dax att gå upp och mata igen. Men jag antar att det är mina tankar som spelar mig ett spratt. I helgen har jag i alla fall fått andas lite landetluft och det har varit skönt. Dock har helgen försvunnit på nolltid och jag har inte hunnit med ett dugg. Men det är kanske det som är tanken med landet. Idag kom jag och mamma ut på en promend i alla fall och det var riktigt skönt. Och så såg vi en orm (okej, en kopparÖDLA) också. Inte alls lika härligt.
 
Guppande barnvagnsprommis på landet
 
 
När jag kom hem väntade min första morsdagspresent ever. Tio röda rosor och en stor ask med choklad. Tänk vad den lilla kan, trots att hon bara är sex veckor gammal. Och tänk att hon vet precis hur hon ska göra för att både överraska och glädja sin mamma. Det ni.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0