Tisdag

Igår kväll tog vi den längsta promenaden sedan förlossningen och innan dess. Ungefär nio och en halv kilometer runt Flaten blev resultatet. Och det kändes mycket skönt efteråt.

Idag startade vi dagen med ett besök på BVC. Lilltösen går upp i vikt som hon ska och växer på bra vilket känns skönt. Sedan tog vi en sväng runt kvarteret för att lugna ner henne, men det gick sådär. Istället gick vi hem och städade ordentligt och nu är det matdags för henne. Sedan inväntar vi besök för att ikväll rulla hem till föräldrarna. För fler nyfikna som vill spana in nytillskottet.

Och icke att förglömma. Idag är en stor dag. Min andra lilla bebis, min Ejla fyller två år idag. Det är galet vad tiden går och ibland kan jag få dåligt samvete att jag inte har lika mycket tid för henne nu när man har en bebis som kräver en del uppmärksamhet. Men jag försöker mysa med henne så mycket jag kan och tror hon vet hur mycket jag älskar henne. Vårt lilla gostroll.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0