Grit och löpdrömmar

Det blev träning idag (igår) trots allt. Grit Strength kördes med en något träningsvärkssargad kropp. Men det gick bra och jag börjar faktiskt känna mig något starkare. Efter en skön dusch blev det lunch och kaffe med en kompis och hennes lilla tremånaders. Efter det åkte jag hem till päronen som varit ute och rest. Efter kramar, kaffe och en liten update rullade vi hem och lagade tortellini med ost- och baconsås. Jag skulle egentligen dragit iväg på löpning på kvällen, men kropp och knopp sa ifrån så jag lyssnade och stannade hemma. Och så var det den där nedrans fotbollen.. Inget VM för Sverige i Brasilien nästa år. Trist. 


En gammal bild från ett härligt (?) pass förra året


Vi kom in på löpning efter matchen. Och jag längtar efter att ha något coolt mål att jobba mot. Jag vet dock inte vilket. Jag är sugen på en Mara till. Eller att pressa tiden rejält på fem och tio kilometer. Och att springa Flaten runt på PB. Och att orka riktigt snabba intervaller. Ååååhh.



Kommentarer
Postat av: Elin

Stockholms brantaste!! Dvs upp för hammarbybacken. Det lär bli en utmaning som heter duga!

Svar: Helt klart! Backintervaller innan dess.. Jag är lite sugen!!
Emma Jordell

2013-11-20 @ 09:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0