Hälsomässan

Idag har jag varit på Hälsomässan med Elin. Där stötte jag på flera bekanta ansikten både som utställare och besökare. Dessutom fick vi testa vår hållning (se bilder nedan), shoppa, provsmaka både det ena och det tredje samt gå runt och suga in atmosfären. Men mässan går mer och mer mot kost, behandlingar och lite (ibland, förlåt) flum flum och bjuder på mindre och mindre träning. Dock älskar ju allt som har med kost och hälsa att göra men vill ju ha träningen med på tåget också! Men träningen får jag i kvadrupel dos imorgon. Typ. Då ska jag tillbaka på mässan för träningskonventet BeYourBest!


Min hållning



Hållningen som den skulle vara. 


Mycket att bära hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0