Måndag

Det blev en Body pump idag. Och bortsett från att jag kände mig seg efter helgens bravader gick det bra och jag körde på. Nöjd och glad struttade jag därifrån och bannade mig själv lite för att jag inte hade något ätbart snabbåterhämtande med mig. Istället för att införskaffa det rullade vi hem och käkade ägg/Kesoröra till lunch. 


Dagens träningsjag


Lite senare fick vi snabbesök av våra BFF's. Vi måste ju ta igen allt vi inte hunnit ses på sistone. Sedan blev det middag i farten (=proteinbar) på väg till Hovet och hockeyn där vi lyckades knipa extrapoängen efter straffar. Dagens ickemiddag ledde sedan till en hungrig tjej som käkade kvarg, nötter, mandlar och en ostmacka när hon kom hem. Nu är hon välladdad inför Grit-passet imorgon. 


Kvällsmål



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0