Träningsvärk

Är det okej att stanna i sängen hela dagen? Alltså jag har en träningsvärk som inte är av denna värld! Jag tycker inte att det var tokhård träning igår, däremot har jag hittat muskler som jag inte aktiverar allt för ofta. Jag har ont på utsidan av höften, höftböjarna, ljumskarna och övre delen av magen. Bland annat. Och så börjar jag bli blå vid korsryggen/svanskotan efter alla omvända burpees. Det eftersom jag hade en liten ficka med dragkedja just där. Inte alls smart känner jag nu. Sista klassen igår, MOJO Flex, var i alla fall skön och tänjande för kroppen och jag kände mig lite mindre stel efter de 45 minutrarna. Men idag är jag ett kylskåp. Med smärta.



Fokus, fokus





Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt! Fast nu vet du till nästa gång att du inte ska ha sånna byxor, hoppas du fått massor med inspiration du kan göra roliga gympass till oss av!
jag kom hem två inatt, riktigt trött idag. men så får det bli då man har kul :)

Svar: Ja, herreje! Sådana byxor är strikt förbjudna! Jag har fått massamassamassa inspiration att sätta tänderna i! Så nu ska ni grillas :))
Om man har kul är det ju såå värt det!
Emma Jordell

2013-11-10 @ 11:43:47
Postat av: Anonym

Yey Emma i spandex...det är något det ;)

Svar: Oh yes!
Emma Jordell

2013-11-10 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0