Happy running

Löparjackan får en stor tumme upp av mig!


Efter en massa pyssel i lyan och förberedelse för målning käkade jag en sen lunch i form av en avokadorulle. Jag blev mätt till tusen och hade med andra ord en massa energi att sätta sprätt på. Dock kändes benen tunga och att sätta fart på dem kändes ännu tyngre. Men oj vilken tur att jag kom ut en sväng, för vilken härlig löptur det blev. Lätta fötter och lätta ben. Andningen helt i symbios med övriga kroppen. Det gick lätt, det var skönt och det var roligt! Ett riktigt halleluja moment i löpspåret. Fem härliga kilometrar blev vad jag hann med, men jag hade nog kunnat smattra på ett tag till.


Med vaniljsås..mmm


Sedan var det mat och äppelpaj hos päronen. Nu har vi intagit vår sovplats eftersom vi inte kan bo hemma just nu. Vi håller tummarna att vi kan sova hemma imorgon. I en fräsch nymålad lya. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0