Svag styrkedag

 

Igår hann jag inte med någon träning men tog igen det idag istället. Dock kändes det som jag hade tränat minst tre gånger igår för jag var helt matt i kroppen. Men det hindrade mig såklart inte från att ta i. Rygg och biceps var musklerna som primärt fick jobba. 
 
Latsdrag
Sittande rodd i kabelmaskin
Enarmshantelrodd
Marklyft med rodd
Roddmaskin
Bicepscurl i dragmaskin
Bicepscurl med hantlar
 
Kort men skön stretch


 
 
Efter ryggövningarna var jag i princip slut men fick till två övningar för biceps också. Och en kortkort stretch. Efter det har jag hunnit med lunch och nu är det bara att ladda om för ett parti städning här hemma följt av min torsdagsspinning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0