Måndag

Jag påbörjade ett inlägg i morse men måste blivit avbruten av något..eller någon? Igår var jag hur som helst iväg på en Body pump på Sats Medis och fick ihop mitt femte träningstillfälle för veckan. I morse hade jag träningsvärk i framförallt magen och rumpan. Men det hindrade inte mig från att dra ut på en löprunda på eftermiddagen. Efter ett evigt knatande idag (runt åtta kilometer), lite småkrämpor samt träningsvärk trodde jag det skulle bli en kamp att ta sig runt. Men det var snarare tvärtom. Det var skönt, härligt och väldigt lagom rakt igenom. Precis som ett löppass ska vara. Kanske var det min sushilunch med ypperligt sällskap som gav mig energin? Lite pasta, kalkon och annat gojs gjorde mig sedan till människa efteråt igen. Nu ser jag fram emot nästa träningspass. I'm back!
 
Dagens middag smakade guld!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0