Need some sleep

Igår var det vilodag från träning, men istället packade jag kartonger och sorterade. Och grejade. Och sedan gick vi på bio, jag och min andra hälft. Snabba Cash III blev det och den var helt okej. Jag var dock lite förvirrad i början eftersom jag knappt kom ihåg vem som var god guy och bad guy. Men det gav sig.
 
Idag har jag ätit sushi för andra gången denna vecka och druckit kaffe med en vän. Och sedan instruerat en spinning. Dessutom har jag promenerat som tusan idag. Närmare åtta kilometer har jag skrapat ihop. Men nu går ögonen i kors så jag ska gå och sova. Ni får njuta av min excellenta frukost så länge, som jag frukosterade igår. En salig blandning och lika saligt gott! Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0