Race report - Tjejmilen 2013

Med det träningsfacit jag har gällande löpning hade jag inte någon förväntning alls på dagens prestation och dagsform. Jag ville ta mig runt och det gjorde jag. De första två-tre kilometrarna var mysiga, sköna och lätta. Härlig känsla! Efter det var det allt annat än lätt och roligt. Jag sprang fram till fem kilometer, sedan varvade jag de sista fem med att gå-springa-gå. Det kändes bra i höften bortsett från ett parti där det smärtade på lite grann. Summa summarum är jag nöjd, glad och hade en härlig endorfinkänsla i kroppen vid målgång. Nu börjar dock huvudvärken och segheten ta över. Jag sov obefintligt inatt och ser just nu moln fladdrandes framför ögonen. DÅ är man trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0