Simning och löpning

Jag och min lilla mamma inför Tjejmilen
 
 
Igår stod simning på träningsschemat. En kilometer i lugnt tempo kändes skönt efter lördagens Tjejmil. Jag trodde jag skulle få mer träningsvärk av löpningen än jag faktiskt fick. Men visst kändes det, framförallt i baksida lår. Idag, efter städning, promenad, handling och matlagning drog jag ut på vägarna igen för en femkilometers löprunda. Det var jobbigt, men ändå befriande skönt! Jag hade inte det minsta ont i kroppen, förutom det galna håll jag fick mellan tre och fyra kilometer. Nu har jag ätit pasta och köttfärssås och ska hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Kanske köra en hårinpackning och lite peeling också?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0