Benstyrka

Yes, idag blev det lunchträning i form av benstyrka. Jag hade egentligen inte riktigt tiden för det och därför sviktade motivationen något. Men jag körde på med mina PT-övningar och det var ju fantastiskt härligt efteråt. Så värt det! Det gjorde också att jag kunde åka raka vägen hem efter jobbet. Världens lyx! Väl hemma stod städning och matlagning på schemat. Och nu är det fotboll och godis som gäller. Härliga fredag!


Innan träning och nyfiken på hur passet ska sluta


Färdigtränad och mycket nöjd



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bilder men ta från lite olika vinklar. Du lägger ju typ upp samma bild varje dag :P

Svar: Japp, så är det!
Emma Jordell

2014-04-12 @ 05:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0