Bra intervaller

Idag körde jag intervaller inomhus trots det fina vädret. Men vi var ändå tvungna att hämta en väska på Sats Medis och då passade jag på. Det blev tio stycken 200-metrare. Först värmde jag upp två kilometer (12,1 km/h) och sedan blev det 10x200 meter (17,1 km/h) med gåvila emellan. Tiden stannade på 25.46 efter fem kilometer. Och det kändes riktigt bra och jag hade nog kunnat fortsätta en stund till. Det blev en kilometers nedvarvning (11,1 km/h) och efter 31.18 och sex kilometer mötte jag upp familjen på MiniSats och åkte hem och käkade lunch precis nedanför lyan i solen. 

Jag har käkat så mycket godis de senaste dagarna så det är säkert det som förklarar mina pigga ben och de härliga intervallerna idag. Jag vill tro det i alla fall.


Det började bra..


Japp..jag var apa i mitt förra liv.


Här försöker jag dansa för Alicia. Helt normalt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0