Härliga träning



Jag hann inte med någon träning på lunchen. Eller i ärlighetens namn, jag prioriterade att springa ärenden och sitta ner en stund med kollegorna och äta lunch. Strax innan jag skulle gå hem hade jag ingen tanke på träning. Och således hade jag inte heller någon lust. Men jag hade lite tid och stack dit i alla fall. Jag springer lite, tänkte jag. Och så blev det, efter lite vilja mot slutet, fem kilometer och 24.49 på bandet. Och nu mår jag ju bättre än någonsin. Nytränad ska jag åka och hämta Alicia hos päronen (mina alltså) och sedan rulla hem och laga mat. Härliga dag. Härliga träning.






Kommentarer
Postat av: Aina

Du skulle se grym ut i ett par Wr up jeans :)

2014-05-02 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0