Löpning

Idag blev det inte heller någon lunchträning, men efter jobbet blev det träning och konditionen fick sig en omgång. Jag visste inte vad jag skulle köra, så jag plockade ett gammalt upplägg. Men jag var inte fullt så stark som jag hade velat. Efter 3.43 km tog jag helslut och var tvungen att pausa. Och jag blir lika irriterad varje gång det händer. Men efter lite ståvila fortsatte jag min lilla resa mot fem kilometer. Och det var en jäkla vilja som tog mig dit. Jag hade håll, ont i baksida lår, ont i magen och fel skor. Men tillslut så. Fem kilometer på 25 minuter och sedan en avslutande kilometer och 31 minuter på bandet. Jag är nöjd eftersom kropp och knopp fick sig en rejäl omgång, men arg att jag hoppade av efter 3.43. Men så kan det bli och supertrött blev jag. 

Dagens tider och dagens pausande


Hej hopp, nu är det fredag!


Mitt nya linne från Adidas. Superskönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0