Tisdag

Denna onsdag, som kändes som en måndag, har gått i rasande fart och varit lång på samma gång. Igår hade jag hemmakontor följt av hälsokontroll, därför kändes dagen på kontoret som en veckostart efter all bortavaro därifrån. Jag hann med en effektiv morgon, lunchshopping med allt från födelsedagspresent till lite utfyllnad av egen garderob. Sedan, det kanske bästa, en energiboost i solen efter lunch! Sjukt värd tid! Efter jobbet träffade jag en kompis jag inte träffat på evigheter och som dessutom är jättegravid (ja, frågor på det?). Det medförde en massa gravid/bebis/mamma/livsprat. Mycket härligt. På att-göra-listan ikväll fanns att hitta peppmusik till ett nytt spinningupplägg. Och det är inte så lätt att hitta på beställning, men när man väl är inne i det är det svårt att sluta. 



Dagens klänningsfynd. I mjukt material och till budgetpris. Jag älskar att modellen blir som en kjol-med-topp-variant.



Kvällens mål: Banan med jordnötssmör. GOTT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0