Styrka på en lördag

Idag startades dagen med promenad med familj plus vän till gymmet. Där kördes överkroppsstyrka och det kändes bra. Jag fick till ett fint flyt och jag klarade mina målvikter. Och mina pullups. Känslan var som vanligt superskön när jag var klar. Och jag har redan träningsvärk lite här och där. Efter gymmet hanns det med lunch, snabbfika med vänner och sedan rullade vi till päronen för födelsedagsfirande. Om jag är mätt nu? Eeh, ja! Om jag är superladdad med en massa ny energi? Eeh, ja! Jag hoppas på ett gottigt löppass imorgon. Nu ska jag fnula på några låtar till mitt nya spinningupplägg och så vore det fint med lite kulör på naglarna. Och lite sömn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0