Utelöpning i solen

Tidigare idag var jag ute och sprang och nu är det verkligen sommarväder. Underbart! Dock var det rätt tungt på tillbakavägen, uppförsbacke som aldrig ville ta slut och gassande sol mitt i fejset. Men när man väl gjort det blir man så nöjd med sig själv och där har man hela vinningen med att pina sig igenom de tunga partierna. Mitt ute på rundan stötte jag även på en vän som jag inte träffat på ett tag så där fick jag några vilominuter med lite chit-chat. Rundan blev elva kilometer lång och slutade under 1.03. Jag är nöjd med tanke på hur tungt det kändes på sina ställen. Men målet är elva kilometer på timmen. Och sedan en halvmara på två.


Capribyxpremiär. Nya från Nike och sjukt sköna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0