Dagens löp

Efter inskolning och extra vilodagar var det idag dags att rasta benen. Först hade jag fina tankar om att spränga tvåmilsgränsen, så jag preppade med mer lunch och massa extra mellanmål. Det verkade tyvärr inte fungera särskilt bra. Benen kändes klena och skakiga idag och jag kastade in handduken efter milen på strax under 57 minuter. Det var tungt och kan vara kroppens sätt att säga "Hey, börja långsamt efter en förkylning". Så jag lyssnade och laddar istället om för att springa långt på lördag. Då ska jag dessutom ladda med diverse extra energi dagen innan också. Nu ska jag duscha och sedan blir det någon lugn aktivitet som varken aktiverar kropp eller knopp. Det behövs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0