Årets sista löpning

Jag kan inte säga det nog med gånger. Men träning ger så många positiva effekter att det nästan är lite löjligt att inte träna. Efter ett ofrivilligt uppehåll på grund av kvadruppla (?) förkylningar och spricka i revben har jag idag varit ute och löpt! Senast jag gjorde det var den 22 november! Det är just när man haft ett uppehåll som man ser vad träning bär med sig. Idag var det tungt i kroppen, tungt i knoppen och flåset var inte som det en gång var. Och dessutom kände jag av mitt löparknä på vänster sida och det är verkligen inte bra. Men det är bara att bita tag och börja om. Med löpning och med rehab. Att jag älskar det jag gör, det är det inget snack om!


I mina vinterlöpartights från Puma, underställströja från Craft och tröja Nike


Jag vinkar på Alicia i fönstret samtidigt..


Snöslasklöpning, så befriande men också så nedrans tungt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0