Fredag

Intet nytt på revbensfronten. Jag har ont och efter att ha varit utan träning längre än någonsin börjar man känna sig rätt så stel, trött och seg. Men imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet innan det är dags för en heldag med mamma. 

Idag har jag fått skåda Alicias allra första luciatåg. Som den pepparkaksgumma (med Hello Kitty-mockasiner) hon var hade jag stora förhoppningar om succé. Men hon var trött och satt i frökens knä under sången och sedan vägrade hon prata med oss på en stund. Men det var väldigt mysigt att vara där! Efter det åkte vi hem till vänner och blev bjudna på middag deluxe. Efter att ha rullat hem i regnet ska jag nu rulla vidare in till sängen och skrapa ihop lite sömn.


Min dag i bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0